.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جويبار به مركز وعده‌هاي بزرگ مسئولان تبديل شده است

عضو شوراي اسلامي شهر جويبار گفت: متاسفانه شهرستان جويبار به مركز وعده‌هاي بزرگ مسئولان تبديل شده است.

رضا گنجي امروز در گفتگو بافارس ، با اشاره به اينكه بيش از 10 سال است كه از شهرستان شدن اين شهر مي‌گذرد و به‌كارگيري مديران غير‌بومي در اين شهرستان يكي از مهم‌ترين مسائلي است كه مانع توسعه اين شهرستان مي‌شود،خاطر‌نشان كرد: متاسفانه پس از گذشت اين سال‌ها هنوز نيز برخي از ادارات مورد نياز مردم در جويبار استقرار نيافته است.
وي با اشاره به حضور رئيس جمهور در جمع مردم شهرستان جويبار يادآور شد: چهار‌بانده شدن محور جويبار به قائمشهر و جويبار به كياكلا، پايانه گل و گياه، شهرك دامپروري و دهكده المپيك ورزش‌هاي كشورهاي اسلامي از مهم‌ترين مصوبات سفر هيئت دولت براي شهرستان جويبار بود.
عضو شوراي اسلامي شهر جويبار تاكيد كرد: مردم شهرستان جويبار تاكنون هيچ آثار مثبتي از سفر رئيس جمهور به جويبار را مشاهده نكردند.
گنجي اين شهرستان را نزديك‌ترين شهر به مركز استان مازندران عنوان كرد و ادامه داد: متاسفانه اين شهرستان با توجه به ظرفيت قوي موجود در آن نتوانسته است جايگاه اصلي خود را در ميان ديگر شهرستان‌ها پيدا كند.
عضو شوراي اسلامي شهر جويبار با اشاره به مشكل دفن بهداشتي زباله‌هاي شهري در جويبار از تهيه زمين براي دفع زباله‌هاي شهري جويبار تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: در بودجه سال گذشته 300 ميليون ريال براي خريد زمين دفن زباله پيش‌بيني شد.
گنجي با بيان اينكه در روز 35 تن زباله شهري در شهرستان جويبار توليد مي‌شود، گفت: متاسفانه از بدو تاسيس شهرداري در جويبار، زباله‌هاي توليدي شهري در يك مكان انباشته مي‌شد كه ظرفيت اين مكان فعلي پر شده است.
وي با اشاره به رايزني‌هاي صورت گرفته درباره اجراي طرح كمپوست در شهرهاي قائمشهر، جويبار، كياكلا و بهنمير گفت: شهرداري جويبار در اين رابطه قراردادي را با سازمان همياري شهرداري‌ها منعقد كرده كه به صورت ماهانه مبلغي را بابت اقساط پرداخت مي‌كند.
رئيس شوراي شهرستان جويبار با بيان اينكه اجراي اين پروژه به اعتباري زيادي نياز دارد، افزود: سازمان همياري شهرداري‌ها براي اجراي اين طرح به محوريت شهرستان قائمشهر مبالغي را به عنوان پيش‌پرداخت از اين شهرداري‌ها دريافت كرد.
گنجي از قول مساعد سازمان همياري‌هاي شهرداري‌ها براي اجراي اين طرح تا دو سال آينده خبر داد و تصريح كرد: در صورت راه‌اندازي اين پروژه معضل زباله شهرستان جويبار تا حدودي حل خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1388
دمت گرم و دستمریزاد جناب آقای گنجی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.421 seconds.